w oczekiwaniu..

[edit 12.01.2020]
Nagrania z koncertu raczej „pijane” i kiepskiej jakości 😉 dlatego ich tu nie dam 😛
Na yt są kawałki, które chłopaki grali:
Anotherland


Źródło YT. Zajrzyjcie na stronę zespołu.


reset totalny ;p

[11.01.2020] zaraz się zacznie..

Autor: agnecha

czasem wierszem piszę..

13 myśli na temat “w oczekiwaniu..”

  1. Hehe, monż zobaczy pewnie kiedyś. Lubi zaglądać na moją stronkę. Oboje lubimy wspominać tamten wypad. To był niesamowity wieczór, noc. Reset totalny. Dyskoteka byla nasza 😉 hehe Do tej pory cieszę się, że się udało tak poszaleć jeszcze przed koronawirusem..

    Dzięki Piotr za pozdrowienia
    Również miło pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. aha.. i przybyła mi fajna płyta, oczywiście z autografami całego zespołu..
    Fajnie tak pogadać po koncercie w zakulisowej kanciapie, tak na spokojnie i wesoło 🙂
    Dobrą wódę mieli, tylko za cholerę nie pamiętam nazwy.. jakaś nietypowa butelka z cienką szyjką..

    Polubione przez 1 osoba

  3. Totalny RESET. Był pub, koncert, pogo, dysko i dłuuugi spacer do domu dobrze po 4 nad ranem 😀
    Właśnie piję pierwszą kawę z tuskawkowego kubka.. czytaj: budzę się do życia 😉

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s